Czy mogę uzyskać pożyczkę będąc zadłużoną w innym miejscu?

Dzień dobry. Ostatnimi czasy, wpadłam w niewielkie tarapaty finansowe. Dlatego też jestem zmuszona do pożyczenia 500 zł. Swoje miesięczne wynagrodzenie dostaję w tym miesiącu w ratach, ponieważ firma, w której pracuję od lat, również boryka się z niezapłaconymi fakturami (wrzesień to dość ciężki miesiąc dla firm po wakacjach). Nie narzekam na to, ponieważ wiem, że ludzie u których pracuję są bardzo rzetelni i autentyczni, jednakże muszę opłacić z czegoś kurs języka angielskiego, a teraz nie mam z czego – doszedł kolejny wydatek i zakup antybiotyków, bo rozchorowałam się. Wiem, że jeśli pożyczę pieniądze z chwilówki będę musiała ją spłacić, ale jak można zauważyć na załączonym obrazku – nie będę miała jak na razie z czego. Dlatego też pojawił się pomysł, że żeby spłacić pożyczkę w jednej firmie, wezmę chwilówkę od drugiej (w zależności od tego jak dużo będzie mi brakowało – mam pieniądze na czarną godzinę, ale wiem, że ta trudna chwila jeszcze nie nadeszła, żeby brać z tego budżetu tak wysokiej sumy, tym bardziej, że chciałabym wybrać się również na krótki odpoczynek w następnym miesiącu). I teraz moje pytanie – czy parabank numer 2 udzieli mi pożyczki, jeśli będę zadłużona już w jednej tego typu firmie? Dodam, że nie znam się na tych wszystkich kruczkach i druczkach, dlatego też chciałabym uzyskać opinię od kogoś rzetelnego, znającego się na tym.

Janina 2017-09-13

Dodaj odpowiedź do wątku

Dziękujemy!

Twoja odpowiedź zostanie przetworzona i opublikowana w ciągu 24h

Prezentowane w serwisie oferty pożyczek pozabankowych przez Internet (tak zwane chwilówki), nie są udzielane przez serwis Procredit.pl lecz przez niezależne firmy zewnętrzne.

Procredit.pl to porównywarka chwilówek online, są to pożyczki pozabankowe, udzielane online bez wychodzenia z domu.

Porównujemy najpopularniejsze chwilówki na rynku, w tym pożyczki bez BIK, darmowe chwilówki i pożyczki na raty.